27 Kasım 2009 Cuma

Sevgili Threadless ve diğer T Shirt tasarımcıları...

Sevgili Threadless ve diğer T Shirt tasarımcıları,

Öncelikle şunu itiraf etmeliyim ki, ben t shirt giymeye bayılan bir insan değilim. Elbisedir, bluzdur, tuniktir hatta gömlektir, beni hep daha çok çeker. Ama işte gönül bu, bazen aklım kayıyor t shirt'e, heves ediyorum. Hemmen almalıyım binbeşyüz tane diyorum.

Yalnız, almıyorsam suç sizin! Bunu bilin, buna göre konuşmamıza devam edelim.

Sevgili tasarımcılar, erkekler için hiç sorun olmayan o bisiklet yakayı, hiç değiştirmeden bir kadın t shirt'ünde kullanırsanız ben onu giyemem ki?!
Hemen örneklerle açıklayayım...

Yukarıda gördüğünüz t shirt bakın ne kadar şeker, ne kadar tatlı. Ama o yaka! O yaka! Ben boğazıma değen şeylerden kaçıyorum zaten, siz boğdukça boğuyorsunuz.
Hemen size model olarak bir başka alternatif göstermek isterim...


O saçmalık ipleri boşverin, yakaya gelin. Bakın ne kadar hoş, ne kadar tatlı bir yakamız kendisi...

Bundan sonra yakalara özen gösterdiğinizde t shirt almaktan hiç çekinmeyeceğimi söyler, ellerinizden öperim. Tasarımları da bunlara adapte edersek şahane olur.
Valla çizimlerle bir sorunum yok, benim kavgam o yakayla. Gidin konuşun fabrikatör Kamil Bey'le bundan sonra bunlara yapsın tasarımlarınızı.

Öptüm bay!

e.


Önemli not: Siyah t shirt'teki yakanın ismini bilmediğim için hiçbir Google aramamda bulamadım. Sonra aklıma sevgili Bengi'nin şahane moda blogu geldi. Varsa varsa orda vardır dedim, haklı çıktım. T shirt'ü de ordan kırptım. Umarım bana kızmaz. Siz de gidin bi ziyaret edin, selamımı söyleyin; http://benkonusuyorum.blogspot.com/

3 yorum:

e.

beni de op

Unknown

Bende şu hatun milletinin fizyolojik direncini anlıyamam bir türlü.

Nasılmı şöyle : Misal o çok sevdiğiniz yakayı birde erkek milleti olarak biz giysek.Mütemadiyen bir soğuk algınlığının esaretinde pancar gibi burunla dolaşırız ortalıkda.

Keza aynı şeyi etekler içinde söyliyebilirim.Hayır nasıl bir kandır, nasıl bir ateşliliktir.Hiç üşümezmi bu famale cemaat.

Adsız

toplumun kadina dayatmasi vallahi olacak is degil.

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO