13 Kasım 2009 Cuma

Sevgili Çağrı...

Sevgili sevgilim Çağrı,

Bunları burada yazmak istemezdim ama bana başka bir seçenek bıraktırmadın.
Sen de çok iyi biliyorsun ki bir dükkan açtık seninle. Sağolasın birçok işine koştun, bütün metinleri yazdın. Ancak orada senin de ismin geçiyor!
Çok çalıştığını biliyorum ama yapacağın 10 dakikalık iş!

Demem o ki, artık halkın heyecanla beklediği şu papercraftları koy lütfen. Hem keçe kısmı tatile giren dükkanımızın kağıt kısmı başlar. Fena mı?

Eğer bu uyarımdan sonra da koymazsan yaptıklarını, Taksim'de yürüyüşler, Friendfeed'te kampanyalar düzenleyeceğimdir. Haberin olsun...

Not: Bu arada şu sitenin de büyük harf olayına el atacaktın. Hala bağırıyorlar.


Sevgilerimle,
Çok çok çok öptüm bay!

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO