14 Kasım 2009 Cumartesi

Sevgili Amerikalilar

Sevgili Amerikalilar,

Imajiniz kotu, bir kere onu soyleyeyim. Deginecek cok sey varken ben sizin bu 'excuse me' probleminizi seciyorum. 'Amerikalilar gunde kac kez excuse me diyor?' konulu arastirmam surerken sinirim bozuldu ve sikayet mektubumu yayinlamaya karar verdim. Tamam Turkiye'de otobuslerde konserve style yolculuklari; tacize varan, tacizin icinden gecen ve hatta taciz otesi olaylar esligindeki minibus, otobus maceralarini tercih etmem buna nazaran. Ama siz de ayri psikopatsiniz be kardesim. Bin metre ilerden ya da geriden yuru, kasada sira beklerken 5 kisi bosluk birak falan. Hepimiz insaniz iste abartmayin, tepenize cikmadigim surece yuzume tip tip bakmayin.

Hic abartmiyorum, birak carpmayi, gec surtunmeyi, unut yakinimdan gecmeyi sadece gorus mesafemde sayilabilecek derecede etrafimdan gecerken ozur diliyorsunuz, vallahi bozuluyorum. o kadar mi ketum duruyorum? Boyle tarz olmaz, bu kadar takintili olmayin canlarim, beden dersinde yaptigimiz gibi bir kol uzunlugu kadar mesafe koyalim yeter, ben de hepinizle birden cok samimi olmaya merakli degilim. Hepinizi birden...

...Optum, bay!

Eda

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO