20 Kasım 2009 Cuma

Sevgili (Aşk-ı Memnu'daki) Nihal,

Sevgili Nihal,

Sen ne zevksiz bi insanmissin arkadasim. 2009'da koyu mor oda nedir ya? Hani sade olacak diye konusup duruyordun. Senin o odaya harcadigin parayla ben muhtemelen kendime en azindan 2. el araba alirim. Behlul'un verdigi akil da bu muymus yani? Siyah kafam kadar ferforje yatak basliklari, tasli avizeler, o igrenc parlak koltuk... Bu mu sizdeki vizyon? Kiro musun keko musun nesin anlamadik. Safsiz zaten biraz, genel karakterine hic girmiyorum bile.

Zaten berbat giyiniyorsun, hala saclarini ortadan ayiran bir insandan cok fazla bir sey beklemesek de o 90'lardan kalma jileleri cikarmayi yeni akil edebilmis olman cok yazik. Simdi de buyudum ben diye yetiskin modasini dar ve parlak bir cizgiden takip etmeye calisiyor olman sana cok vakit kaybettirecek bu yolda.

Neyse diyecegim o ki, o patlican moru odada geceleri cok kabus gorursun bak, para bol nasilsa at onlari cope, al soyle Akdenizli bir seyler, ac perdelerini de salak salak evde takilacagina biraz bogaza falan bak. Senin yerinde olmak icin kac genc kiz kendini parcaliyor bu devirde.

Hadi canim, Behlul opucugu kadar olmasa da optum, bay!

Eda



Not: O degil de Peyker nerden giyiniyor ya? cok onemli benim icin bu. O'nu ayrica optum.

Kendini tutamayan not: Evet, optum, bay! yazarlari bu diziyi izliyor, ve evet fotografa +rep lutfen.

2 yorum:

Cansu Elter

haber iceriklerine reklam ha!

cicoz

ahaha süper olmuş, hislerime tercüman olmuşsun :)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO