20 Kasım 2009 Cuma

Sevgili vapur/motor kullanan insanlar...

Sevgili vapur/motor kullanan insanlar,

Size çok önemli bir sorum olucak. Gerçekten çok merak ediyorum.
Denizin ortasında benim bilmediğim bir durak mı var?

Benim bildiğim kadarıyla böyle bir şeyin olması pek mümkün değil, ancak niye inatla koltukların en başında oturup, insanlara yol vermemek için elinizden geleni yaptığınızı asla anlamıyorum.
Yani çok mu zor en pencereye yakın koltukta oturmak? Sizin anlayış kavramınızın çok mu ötesinde bir davranış?
O kadar kızıyorum ki! Hadi diyelim bir halt yediniz oturdunuz, çok aceleniz var, öbür yakadaki amcanız ölüyor ona yetişmeye çalışıyorsunuz, yol vermek çok mu zor? Bir bacağını hafifce öbür tarafa koymak çok mu zor geliyor?

Bana bu soruların cevabını doğru bir şekilde verin, insan olduğunuza inanayım.

Öpmedim ama bay!

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO