4 Kasım 2009 Çarşamba

Sevgili yağmur...

Sevgili yağmur,

Dua et iyi bir işe yarıyorsun, sayende susuz kalmıyoruz. Yoksa bu mektubum çok daha ağır olucaktı. Büyüklüğünü kabul ediyor ve saygı duyuyorum...
Ama başıma bir şey gelmeyecekse, saçlarım seni hiç sevmiyor. Derhal kabarıyorlar ve sana olan kızgınlığını ifade ediyorlar. Ben ise saçlarımı çok severim Yağmur. Bu durumda ben de sana kızıyorum.
Lütfen artık üstümüze yağma.
Ayrıca, sen yağınca, ben hemen hayallere dalıyorum Yağmur. Yok efendim, adada sevdiceğimle evimiz olucakmış da, yağmur yağan günler tatil olucakmış da, biz evimizde battaniyenin altında kahve içip, film izleyecekmişiz! Yağmur senin yüzünden tam bir romantik oluyorum!
Lütfen damlalarını bir araya topla ve bu duruma bir çare bul.

Öperim ıslak ıslak, bay!

e.

Not: Bugün yolda en yoğun halindeyken bozulan şemsiye. Haksız olduğunu sen de biliyorsun, resmen yarı yolda bıraktın beni! Seni tamir etmeye çalışayım derken elimi de ısırdın! Ruhsuzsun, sana başka lafım yok.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO