4 Kasım 2009 Çarşamba

Sevgili soğuk hava...

Sevgili soğuk hava,

Üzülerek söylüyorum ki, seni günahım kadar sevmiyorum. Bana hiçbir faydan yok. Kimseye yok...

Bazıları "mikropları öldürür" falan diyor. Bırak allahını seversen! Burdaki amaç mikropları öldürmek olsaydı, tanrı soğuk hava değil formaldehit kullanırdı. Sanma ki çok sıcak havayı seviyorum; ondan da tiksiniyorum! Hiçbiriniz insanın tenini hafifçe serinletip geçen bahar havası gibi değilsiniz!

Ben mecbur muyum aylarca lahana gibi giyinmeye ya!? Bu yakılan odunun kömürün hesabını kim verecek!?

Bir an önce terk et burayı soğuk hava. Yerini mis gibi ilkbahar esintisine bırak, tamam mı? Bak, kimsenin yaşamadığı soğuk yerler var. Kutuplar var mesela. O civarda çok mutlu olacağına, pek çok arkadaş edineceğine inanıyorum.

N'olur git burdan...

Öptüm bay!

Çağrı

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO