6 Kasım 2009 Cuma

Sevgili aynı okulda okuduğumuz düdükler...

Sevgili aynı okulda okuduğumuz düdükler,

Ne zaman karşılaşsak, "ouv Ezgi sen okula geliyor muydun yavv??" "vaay ilk kez görüyorum seni bu sene" deyip duruyorsunuz. Ulan siz beni ilk kez görüyorsanız, ben de sizi ilk kez görüyorum! Ben hemen sizin aylaklık yaptığınızı, okula gelmediğinizi düşünmüyorum ama. Heralde derslerimiz başka zamanlarda diyorum, hatta çok afedersiniz ama genelde üzerine düşünmüyorum bile.
Geldiniz gelmediniz bana ne? Hayır merak ettiğim, acaba bir yoklama listeniz mi var? Ben bilmeden belirli zamanlarda sizlere mi görünmem gerekiyor? Nedir yani buna göre mi ayırıcaz birbirimizi, okula gelenler ve gelmeyenler.
Rica ediciiim lütfen rahat bırakın beni. Zira okula binbir güçlükle, binbir kendimi kandırmayla geliyorum, bu tür ithamlarınız beni tamamen soğutuyor.
Ben derslerime giren uslu bir kadınım artık, ders bitince de açıkçası çoğunuzu görmemek için evime kaçıyorum, işlerimi yapıyorum. Bu kadar.
Lütfen bir daha görüşmeyelim.

Son kez öptüm bay,

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO