3 Kasım 2009 Salı

Sevgili Friendfeed...

Sevgili Friendfeed,

Sana olan hayranlığımı, sevgimi yoldaki Hasan'a sorsan bilir. Birkaç küçük hatan dışında mükemmel bir sitesin. Ama senin de çok büyük bir defon var.

Ben birini engellediğimde, isterim ki ben onun hiçbir şeyini görmediğim gibi, o da benimkini görmesin. Yok olalım birbirimiz için o sitede. Ama canım kardeşim o yaptığını düşündüğün saçmalık nedir ya?!
Vay efendim benim sayfamı görmeyecekmiş de, onun dışında kimin feedine yorum yapsam görecekmiş... Yok öyle yağma arkadaşım. Pışıııııkkk!

Ay lütfen düzelt şunu, gerçekten çok sinirleniyorum. O zaman engellemeyeyim, oturup kavga edeyim daha iyi yani, arkamdan konuşmasına izin verme bacım, kendine gel!
Aaaaaa!

Öptüm seni ama çok kızgınım, bir de bay!

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO