14 Kasım 2009 Cumartesi

Sevgili Annem

Benim yardimsever, dusunceli, sagduyulu, egitimci oooee ne diyorduk hah, sevgili annecim. Biliyorum cok yerinde bir amaca hizmet ediyorsun ama senin sayende Bursa'da civardaki tum ihtiyac sahipleri retrocu olup cikacak, tarz sahibi olmalarina karsi degilim ama artik giymek istemediklerimizi versen olmuyor mu? Bak herkes oyle yapiyor.

Senden uzakta yasamami firsat bilip dolaplarimi bosaltma anne, seviyorum ben onlari, ani diye bir sey var, butun hemcinslerim 'belki bir gun giyerim' diye nice dolaplar doldurup tasirdi, bi' ben mi goze batiyorum dunyada? Bi' zalim sen misin? Ben senin dolabindakileri millete bagisliyor muyum ya?

Her annede yildan yila kroniklesen 'atma hastaligi'nin bir temsilcisi de sensin, biliyorum sen olmasan cop evlerde yasariz, ama kucukken de yaptigim resimleri cope attin bir sey demedim, dedim de sallamadin. Lutfen 'of ya bu var ya manyak bi sey deyip' de asla giymedigim etmedigim seylerden uzak dur, bir gun gelir suksemi onlarla yaparim, hayat bu hic belli olmaz.

Seni cok ozledim ve cook optum, bay!

Eda

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO