17 Kasım 2009 Salı

Sevgili anneciğim...

Sevgili anneciğim,

Süper şahane kadınsın, çoğu zaman seni sevmekten ısırmak istiyorum ama sen de biliyorsun şimdi yaptıklarını. Bu yüzden sana bugün iki adet şikayetim olucak.

Öncelikle, ne zaman gitsem başka evlerde kalsam, odamı bir kiler haline getirmen gerçekten kanıma dokunuyor. Tamam ben de gidince, günler boyunca gelmiyorum falan ama odama girer girmez kurutulmaya bırakılan kıyafetler, elektrik süpürgeleri, battaniyeler ve tabii ki sergiye koyacağım işlerin üstünde duran bir kedi görmek zorunda mıyım? Hayır ben de kendi evime çıkmak için dört gözle bekliyorum ama bunu bu kadar suratına sokmuyorum değil mi?

İkinci sorunumuza gelince; annecim diyet radarın mı var? Diyete girdiğimi söylediğim 4. dakikada elinde alışveriş poşetleriyle eve dalıyorsun. İçinde allah ne verdiyse tatlılar, abur cuburlar, bu kadarı da fazla yani. Bir bakıyorum asla patates kızartması yapmayan kadın çapır çapır patates doğruyor, kekten nefret eden kadın internetten kek tarifleri bakıyor.

Annecim lütfen, bu konulara dikkat edersen çok mesut oluciiimm..

Çok öptüm bay!

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO