15 Kasım 2009 Pazar

Sevgili Ece Sukan (tekrar bolum)

Sevgili Ece Sukan Merhaba,

Artık seni her türlü dergide, mekanların kitapçıklarında, orda burda en arka sayfadan 10 sayfa önce, 'kim hangi gece nerde ne yapmış sayfası'nda, yukardan çekilmiş bi pozla, al yanaklarınla, aşırı mutlu görünen çoğunlukla tanımadığımız insanlara sarılırken görmek istemiyorum tamam mı? Teşekkürler.

Bir insan istisnasiz her basılı yayında o sayfada illa ki olur mu ya? Inanmayan açıp baksın, dediğim pozu vermemişse söyleyin bana ne diyim. Yüzde yüz diyorum bak yüzde yüz.


Eda Taşpınar'dan beter oldun.

Oh, rahatladım.

O al yanaklardan optum, bay!

Eda

Not: Bu yazi bilmemne tarihli bi' yazi olup, sahsi blogumdan bildiginiz kopi pest yontemiyle asil ait oldugu yere gelmistir. http://dunyanineniyiblogu.blogspot.com/2009/05/ece-sukana.html

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO