17 Aralık 2009 Perşembe

Sevgili Sera'nin dudagindaki ucuk

Sevgili Sera'nin dudagindaki ucuk,

Fark ettiysen sevgili olan sen degilsin Sera'nin kendisi. Senden ne sevgili olur, ne koy ne kasaba. 7 aydir yokmussun ortalikta, bir sey duydun da mi geldin? bi cikarin mi var ha! konus. Biliyorum yine kizin hayatini darmadagin etmeye geldin ama yemezler, bir ucuga yenik dusecek insan degil kendisi. Eskidenmis onlar, eyvah ucuk cikti n'apicam allamlar, genc kizlar artik cok daha guclu, kendi ayaklari uzerinde durabiliyorlar. Cocuk, kariyer esprisine hic girmeyecegim.

Senin haberin yok galiba ama(ortalikta boyle salina salina gezdigine gore) herkes senden nefret ettigi icin bilim calisiyor, bilimin olmadigi yerde kozmetik var be! bunun releev'i var -ki kendisinin slogani '1 gunde ucuk tedavisi! o biraz yazis yani- bunun zovirax'i var. Onlar da olmadi kapaticisi var, fondoteni var, ki ikisi ayni sey olabilir, su an cok sinirlendim net olarak bilemiyorum yani. tam rakam veremicem!!1

Eminim tam da boyle insani sinir eden bir yere konuslanmissindir, can da yakarsin, goruntude cizirti da yaparsin ama senin yolun yol degil, sonun geliyor, seni tanidik ve pesindeyiz, bizi oyalayamacaksin. Birkac gune yok olacaksin, sen bu mektubu okudugunda biz cok ileri gitmis olacagiz, iyisi mi sen git kendine baska dudak bul. Bebek gibi kizimizin ozel alanindan cikar misin lutfen?

Sera'yi optum, sana bay!

Eda



not: taninmasin diye hanim kizimizin gozlerini fatoshop ile kapatmak zorunda kaldik.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO