23 Aralık 2009 Çarşamba

Sevgili Ilham, Motivasyon ve Konsantrasyon

Sevgili ilham, motivasyon ve konsantrasyon,

Nerdesiniz be? Ne rahat rahat oturabiliyorum, ne yazabiliyorum, oyle bos bos ekrana bakiyorum. Isiniz gucunuz vaktimden calmak, goren de 3'unuzu de adam zanneder. Yapi olarak olumlu anlam olarak olumsuz oldunuz su an benim icin tam olarak, hatta her ayin su gunlerinde oluyorsunuz oyle. Hayir yani istedigimiz zaman gelmedikten sonra ne yapalim biz sizi? Bir suru kavram var dunyada, size mi kaldik? Yani iyi niyetimi, size duskunlugumu suistimal ediyorsunuz resmen, ocaginiza dustum diye de artislik yapiyorsunuz. Bir de kacan kovalanira inaniyor olabilirsiniz.

Ozellikle ilham sen! Sen eskiden boyle degildin, dizimin dibinden ayrilmazdin, diger ikisiyle hicbir zaman o kadar samimi olmadim da sen baskaydin. Aslinda sen iyisin de cevren kotu. gel otur konusalim, bu aksam bana uygun, hatta tam vakti. Zira deadline denen bir sey var ulan! Seni mi bekleyecegim ben butun gun? simarik! Hadi simdi ciksan anca gelirsin, cok fazla is birikti.

Ve bundan sonra her pazartesi sabah masamda ol!

digerleri; hadi onu optum, size bay!

Eda

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO