11 Aralık 2009 Cuma

Sevgili 10 Aralik 2009 Hava Durumu,

Sevgili 10 Aralik 2009 Hava Durumu,

Sence de biraz fazla olmadin mi? Daha bunun aralik sonu var, ocagi var, subati var, marti var, biliyorum sen ve senin benzerlerin pesimizi birakmayacak. tipki kis aylarinin giris ve gelisme bolumlerinde en cok soyledigimiz 'cok soguk lan!' cumlesine karsilik en cok duydugumuz 'bu daha bir sey degil te hey' cumlesinin pesimizi birakmadigi gibi. Chicago'ya girerken pasaport kontrolunde mi ogretiyorlar 'bu daha bir sey degil' cumlesini anlamadim, bir kere ayni icerik farkli bir kalipla karsima ciksin be kardesim.

gayet yeni girmistik kisa be canim, benim gibi hayatinda atki, bere ve eldiven takmamis bir bunye daha dun ilk kez sunlari takmisti, sen bugun nerden cika geldin be? -13'mus, feels like -25'mis. INSAN YASIYOR BURDA INSAN!!11. feel like i'm dying haberin yok. sen feel'den like'tan ne anlarsin ha ne anlarsin? soyle bir kar keyfi, camdan bakalim ay her yer bembeyaz diyelim, kara ilk basan olmaya calisalim, romantizm falan yok, bodozlama dal.


soyle git bi en azindan 20-30 derece yukselmeden gelme, hadi canim hadi. soguk soguk optum, bay!

Eda





not: bu yazi temsilen yazilmistir, durustluk adina soyluyorum ki 10 Aralik 2009 gunu burnumun ucunu bile pencereden cikarmadim, kafa diyorlar buna kafa, ha hayt.

son olarak da Yigit Ozgur'den geliyor; meteoroloji allah belani versin!

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO