28 Aralık 2009 Pazartesi

Sevgili Ruzgar

Sevgili Ruzgar,

Bak simdi seni digerlerinden ayirdigimizdan degil, yani tamam anliyorum bir kar bir yagmur efendime soyleyeyim bir gunes kadar adin yok, buna icerliyor olabilirsin. Tamam hakkindir, kendine gore senin de sebeplerin var, zaten kisitli bi zamanim var, oyle her istedigim donem elimi kolumu sallaya sallaya cereyan edemiyorum diyor olabilirsin. Ama yani ben de sicak hava ile soguk hava her yer degistirdiginde seninle ugrasmak zorunda degilim, bana da hak ver.

Bi kere adamin kafasini guzel yapiyosun, ki hic hos bir sey degil, biz onun daha guzel yontemlerini kendimiz biliyoruz, tercih eden var etmeyen var. Her seyin bir yeri zamani var, bunlari kimse sana soylemedi mi? Senin anan baban yok mu! Sonracigima, sacimizi bozuyorsun, ortalikta deli gibi gezmek zorunda kaliyoruz, eteklerimizi aciyorsun. Balkonda, terasta ne varsa ucuruyorsun, sen kimsin de benim esyalarimi oraya buraya atiyorsun anlamadim yani. Hah semsiyeler, bu insanlik kac semsiyeyi senin yuzunden maziye gomdu haberin var mi? Hepsi beeeyle ters donup abuk subuk bir sekle giriyor, mutlu mu oluyorsun nedir?

Yani tamam kimse senin elinden hava olayi olma vasfini almiyor, sen de bi renksin, senin de sevenin var. Hem her yer bizim gibi degil ki, senin de popularitenin tavan yaptigi yoreler var. Dusun senin adina yazilmis sarkilar mevcut. Kisisel alma yani onu demek istiyorum, biz kara da mektup yazdik, yagmura da, alinmaca gucenmece durumu olmasin. Senden ozel istegim cam agacimizin uzerindeki susleri bi 3 gun icin firlatma, sabret.

Bak yapma demiyorum, hobi olarak yine yap, ama lutfen elinin ayari kacmasin.

Optum canim, bay!

Eda

4 yorum:

ömer

konuyla alakalı yürek burakn ve rüzgar hakkında yeniden düşünmemizi sağlayacak bir EPURON reklamı!

http://www.youtube.com/watch?v=8JDrjFUsGM4

Adsız

Edacım bu davada yanındayım! Haddini bilsin rüzgar :)

Jokerler adına Irmak

ibrahimji

Hava soğuktu, ya ilkbahar ya da sonbahardı ama sonbahardı sanırım,ha.Babası şehir dışına çıkmıştı,konuyla alakası havanın rüzgarlı olmasıydı,biride söylemişti ona rüzgar babana selam söyler diye.O da söylüyordu "rüzgar babama selam söyle",herhalde bir flimden alıntıydı sanırım bu söz.Ama rüzgar burada iyi adam rolündeydi

eda demir

acımı paylastıgınız ıcın tesekkur ederım gonul dostları!

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO