19 Aralık 2009 Cumartesi

Sevgili Gmail'in Otobüs Durağı Teması...

Sevgili Gmail'in Otobüs Durağı Teması,

Seni çok severim. O tatlı zürafanla beni hemen kalbimden feth ettin. Zürafalara olan ilgim gerekli otoriteler tarafından bilinir. Havalar güzel oldukça bakmaya doyamadığım bir şey o zürafa. Bi gün müsaitse o zürafanın tepesine ben de binmek isterim.

Sonra hayatıma o dondurmayı soktun. O dondurma ki bana bu soğuk kış günlerinde sürekli dondurma yediriyor. Allah seni ne etsin bilmiyorum sevgili Tema. Canım o kadar kocaman dondurma istiyor sürekli. Göbek oldu 6 kat lan! Ama duuur, son darbeni daha anlatmadım.

Gmail bu ne? Bana sürekli kar yağıyor diyorsun ama şu an pencere önümde. Kar mar yok. Benim gibi pencereden kar bekleyen birine işkence değil mi bu yaptığın? Hı? Kar istiyorum, bi bakıyorum Gmail'de kar var, hatta kardan adam bile var. Hemen koşuyorum bakıyorum, dışarda kar yok Gmail. Çok üzülüyorum. Geceleri sessiz sessiz ağladığım oluyor...


Lütfen bana bunu yapma, seni severim yoksa. Bir mail şeysi olarak da tema olarak da şahanesin. Görseller falan şahane. Lütfen karlı duygularımla oynama Gmail Teması.

Öptüm bay!
e.

3 yorum:

stuven

çok keyifli bir yazı:) bana neden daha önce tema kullanmadığımı sorgulattı:))

εzgi

teşekkürler (:

bshcrpn

ya abi dün bütün gün bi temaya bi cama bakmama neden oldu ve bunu okuyunca anladım aslında ne kadar cok hayal kırıklığına uğradığımı, teşekkürler elim, hissim olmuşsun beni uğraştırmadan yazmışsın =)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO