22 Aralık 2009 Salı

Sevgili Ezgi

Sevgili Ezgi,

Lutfen biraz kultur sanatla ilgilen, kitap oku, gitar cal. Bak bize, biraz feyz al cok rica ediciim. Butun gun oyle oturuyorsun, su yerlerin haline bak allasen. Lutfen bu konuda biraz daha hassasiyet cinim. Sonucta 3 kisi bi koltukta yasamak kolay bir sey degil. Madem o sekilde bir yasam tarzi yakistirdin kendine lutfen bir ara kendinde gucu toparla da etraftan bize bir sehpa, ne bileyim berjer falan buluver, hayir hic olmadi bir tv de olur, koltuk-tv cokos olur yani. Elinde de bir kumanda var ama biz bir hayrini goremedik. Bir de benden sana tavsiye o noodle'i yeme.

Bu arada bu kopek benim dibimde ne yapiyor yani onu da hic anlamadim.

Yine de coook cok optum, bay!

Eda


Soldan saga; Eda, Ezgi ve Cagri

3 yorum:

lunchweek

Sevgilim sen fotoğraf makinemi, Eda sen de Rübik küpümü yerden alır mısın lütfen? Elimde gitar olduğu için, kesintisiz müzik uğruna çok zorlanıyorum.

εzgi

ben o umursamaz halimi seviyorum. o yandan örgülü pis halim.

eda demir

ben su anda kitap okuyorum, rahatsiz etmez misiniz lutfen?

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO