22 Aralık 2009 Salı

Sevgili Birsen Tezer

Sevgili Birsen Tezer,

Ben boyle ayar gormedim arkadas! Niye yaptiniz bunu ha niye? Cok ayip oldu sahsima, bana yapilir mi bu yapilir mi! Bilenler bilir ben ki Turk bir sanatci ya da grubun albumunu mutlaka, iki elim kanda olsa, cebimde para olmasa olmayan parami harcamak suretiyle kredi kartiyla satin alirim. Yani tutmasalar bir anda gaza gelip Turk diye Cilekes'in albumunu falan da alicam, bende yerel hardcore gruplarinin bile CD'si var ayol :( suursuz anlarimda denk geliyor, dayanamiyorum. Surdan yan yana koysaniz karsiki mahalleye yol olacak kadar CD arsivim var benim 6 yasimdan beri. Bu konuda miniminnacik bir kedi yavrusunun hassasiyetindeyim. Turklukle ilgili tek bir derdim var o da muzisyenlerinin CD'lerini almak.

Hatta ben ki sizin gectigimiz hafta Cumhuriyet Gazetesi'nde yer alan roportajiniz bir corbaysa eger onda bir tuzum. Ben ki siz bir irmaksaniz eger onda savrulan yapragim! Friendfeed'de umarsizca sarkilarinizi post eden, sozlukte sapik gibi her gun hakkinizda entry giren, 'hayatimda dinledigim en guzel album olabilir! diye 'dunyanin en' listesini cogaltan o cilgin gencim. Iste o benim.

Bir facebook post'uyla yillarin birikimi gitti, ben onlari gormusum neye yarar, kapi gibi duruyor orda yorumunuz. 'Eda bu da sana kapak olsun' dediniz ve gittiniz, arkanizda biraktiginiz gozu yasli hayrani dusunmediniz bile, yahu su koskoca fan page'de rezil eder miyim, inbox'ina mi atsam da fircami ordan mi ceksem demediniz. uzulen surat. Sikayetciyim! Sikago'da Kalan Muzik vardi da biz mi almadik albumu! Aciklamami beklemediniz bile, ben yalnizca emege saygi, +rep vermek istemistim. Turkiye'ye geldigim gibi aldim albumu, degdi mi bu ayara ha degdi mi?!!!1!!1

Cok buyuk ayar yedim ama kiyamam, optum bay!

Eda




Zaman: gecen gun
Mekan: Birsen Tezer facebook fan page wall'u

not: Optum, bay!'dan sosyal mesaj! Korsana hayir! Birsen Hanim'a sonrasinda vallahi ben yurt disindayim hocam dedim, o da dogru tamam orda satilmiyor dedi, opustuk baristik. Hikayenin sonunu merak edenler icin gelsin.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO