28 Aralık 2009 Pazartesi

Sevgili Friendfeed Sakinleri...

Sevgili Friendfeed sakinleri,

Ne amaçla bu mecrayı kullanıyorsunuz bilmiyorum, Friendfeed tanımınız nedir onu da bilmiyorum ama bazılarınız çok yanlış anlıyor, onu çok iyi biliyorum.
Bu mecra bana göre güzel görsel toplama, hoş insanlar tanıma yeri. Bu yüzden de beğendiğim insanları takip ediyorum, beğendiğimden kastım da ilgi alanıma hitap edenlerden bahsediyorum. Sadece yazı yazanları genelde takip etmiyorum, harika tespitler yapmıyorlarsa...
Ama bu aralar o kadar çok gözüme takılan bir şey var ki mantığını asla anlamıyorum.
"Beni takip etmeyeni ben de etmem" O nedir yahu?
Ben beni takip etmeyen birçok kişiyi takip ediyorum, bazen acayip güzel şeyler post ettikleri için kıskanıyorum, bazen bazı fikirlerine katılmıyorum ama onlardan beklediğim şey geri dönüş olarak beni takip etmeleri değil, güzel şeylerle beslenemeye devam etmeleri.
Subscribe olayını bu kadar kişiselleştirmemek lazım, insanlar çok takılmış durumda buna. Takip edilmek güzel duygu ama herkes sizinle aynı ilgi alanında olmayabilir. Bu "allah" olduğumuz anlamına gelmez.

Kendinize zarar yani, hepinize kolaylıklar,
Öptüm bay!

e.

2 yorum:

esrarengiz şeyler

+1 benden de.
Yalnız şunu söylemeden geçemicem, Ezgi sen neden beni takip etmiyorsun??!
:P :))))

εzgi

(:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO