20 Aralık 2009 Pazar

Sevgili J&B...

Sevgili J&B,

Bir parti düzenlemişsin, bunu da su altında yapmışsın. "Ne kadar da ilginç!" dedik, gittik gecenin bir yarısı.

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, eğer gecenin bin'inde, evimden milyonlarca kilometre uzaklıktaki bir partiye gideceksem, o parti muhteşem olsun, bana rüya gibi anlar yaşatsın isterim. Aynı dileklerim, dönüşünde taksiye 25 lira ödemek zorunda olduğum partiler için de geçerlidir.

Dilerim ki sevdiğim bir içki markasının düzenlediği partide, o içkinin aktığı çeşmeler olsun, ağzımı musluğa dayayıp kana kana içeyim. Üstüm başım o içkiyle sulansın, etrafta yalaklar olsun... Ben o içkiye doyabilmek isterim J&B... Düzenlediğin partide doyabildim mi içkiye J&B? Doyamadım...

Bol bol balık gördüm ama onun yerine. Kendini yarasa zanneden vatozdan, köpek balığı kukusuna kadar geniş mi geniş bir skalada, denize ait pek çok şey gördüm. Bunlar güzel şeyler tabii ki. O partiye gitmemiş olsam, günlük hayat çizelgem içerisinde köpek balığı kukusu görebileceğimi sanmıyorum. Ama bana vaadettiğin şey bu değildi tabii ki. Ben içki istedim J&B!

Partide "viski" yoktu; onun yerine 5 çeşit içkiyle karşılaştım. Bakalım neymiş bu 5 çeşit içki:

  1. Girişte "İNANILMAZ" makyajli iki kızın dağıttığı iğrenç, şekerli, tadı hiçbir şeye benzemeyen shot.
  2. Mandalina ve fesleğenli iğrenç sıvı - viski karışımı
  3. Zencefilli iğrenç sıvı - viski karışımı
  4. Ahududulu iğrenç sıvı - viski karışımı
  5. Viskiyle yapılmış mojito
Girişteki shot zaten gecenin nasıl geçeceğinin ilk sinyalini verdi aslında; ama ben yine pozitif düşünmeye çalıştım. "Hele bir viski sebillerine ulaşalım, o zaman gecemiz renklenecek" dedim. En boş bara gidince, bize 3 iğrenç sıvı - viski karışımını öneren barmenle karşılaştık. Önce mandalinalıyı denedik, bir yudum alıp bıraktık. Hevesimiz kırıldı ama pes etmedik, zencefil denedik, onda da iş yok. Bİ KERE İÇİNDE VİSKİ NAMINA BİR ŞEY YOK!

Sonra dedik ki sevdiceğimle "mojito iyidir, mojito candır" başka bir bara yöneldik. Bu arada birisi elime somonlu iğrenç bir kanepe tutuşturdu. Nefret ettiğim somonun ağzımda bıraktığı iğrenç tada mı yansam, onca balığın gözünün içine baka baka balık yiyor olduğuma mı yansam bilemeden yürürken yan tarafta başka bir yiyecek gördük. Gerçekten allah düşmanıma vermesin öyle bir yiyecek.

İçimizde bir umutla mojito yapılan bara vardık ve birer adet mojito aldık ardından. Ama o da ne J&B? O DA NE J&B? SORUYORUM SANA, YER YÜZÜNDE O ŞEKİL BİR MOJİTO VAR MI LAN!? ÖYLE BİR MOJİTO YAPILDI MI HİÇ BU GÜNE KADAR!?

Sevgili okuyucu, allah inandırsın yarım bardak şeker, yarım bardak sodanın üzerine iki tane limon kabuğu koyup mojito diye tutuşturdular elimize. Ne viski tadı geliyor, ne limon...

Elimizde şekerli sularımızla bir müddet gezindik, sonra kenarda bir yere bırakıverdik. Son olarak ahududuluyu deneyelim dedik, o da kötünün iyisi çıktı, iki kişi bir bardağı bitirip evimize döndük.

Şimdi sorarım sana J&B, nasıl bir içki markasısın sen? Madem ki bu kadar sakınacaksın bir yudum viskiyi bizden, niye düzenledin o partiyi, yakıştı mı sana?

Neyse ama ya, köpek balığı kukusu gördüm mü, gördüm. Onu göremeyen de var sonuçta...

Öptüm bay,

Çağrı

4 yorum:

bilog

İçkilerin kötü olduğuna tamamen katılıyorum. İçinde içki yoktu zaten. Biz bi barmen bulduk gerçi o feci içki koyuyodu içine. Diğerleri fıs. Ama ne yalan söyleyeyim ben mavi olanı beğendim yahu. Kırmızı olan leşti asıl.

Bir de yemek konusuna değinmen iyi olmuş. Hakkaten o balıkları izlerken balık yemek bana da saçma geldi. Bir de sanırım hepsini denedim 3 ayrı şey yedim daha var mı bilmiyorum, hepsi de kötüydü. Bi levrek iyi gibiydi yani.

Bunları bi tarafa koyarsak, çok sevdiğim arkadaşlarımla gittiğim için baya eğlendim diyebilirim ben. Mekanı gezdik, balıkların fotosunu çektik. Accık dansettik. Bitti gitti :)

pln

Bir eleştiri yazısında ancak bu kadar eğlenebilirdim. Eline, klavyene sağlık! :))
Kesinlikle haklı buluyorum seni. Koskoca J&B, kısıtlı içki seçeneği veriyor. Madem öyle, onları da en iyi şekilde içkiden kaçmadan yap değil mi? Yok!

Akvaryumdaki organizasyonda yiyecek olarak sadece somon (en azından ben hangi garsona denk gelirsem geleyim sadece somon vardı tepsisinde) sunulması da ayrı bir ironiydi gerçekten.

"En azından değişik bir gece yaşadım" diyorum. Ha bir de... Bir akvaryum nasıl bir organizasyon mekanına çevrilir onu öğrenmiş oldum ki bu bile kardır belki :)

Kabul et! Deniz anaları iyiydi ama ;))

lunchweek

Deniz anaları hakkaten iyidi şimdi, onda söyleyecek sözüm yok :)

Adsız

hehehehehe,
pek güldüm ama;
j&b bundan once de plajlara akmıştı, daha dun gibidir, muthüş dj ler, cılgınlık, envai olay, acayip de bi afiş "adeta erişkin sirki buu" diye gidivermistik, event icin olan içkiler neredeydi hiç bilmiyorum ama orada meyve de yoktu. bayaa şaşal su artı pisküüt. varsa yirmi liran; yarısı buz dolu bi'şi, daha çoğu varsa kimbilir neler dönüyordu da, biz aval aval bakmaktan anacım hiç anlamadık..

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO