19 Aralık 2009 Cumartesi

Sevgili J&B...

Sevgili J&B,


Çok güzel parti hazırlamışsın. Birçok insan davet etmişsin. Twitter'da çeşitli yarışmalar yapmışsın. Evlere şahane kutular göndermişsin. Ama çok önemli bir şey unutmuşsun dostum.
Gitmişsin allahın dağında parti düzenlemişsin. Tamam anladık egzantirik mekan arzuladın ve o yeni açılan akvaryumu seçtin ama Bayrampaşa'ya insanlar nasıl gelsin?
Bir de utanmadan "Araçlarınızla gelmeyin, alkollü araç kullanmayın" yazıyorsun her yere. Tamam aferin şahane düşünmüşsün ama saat 12 buçukta ulaşımın bittiği bir yerde, 10'da başlayan bir parti organize ederek ne yapmayı planlıyorsun ki?
Ha diyorsan "Parası olmayan gelmesin, taksiye binsinler" yanlış yoldasın iki gözüm. Bak sana eski bir party girl olarak tavsiyem, insan kaybedersin.
Halbuki çözüm basitti, koy birkaç servis, sen de mutlu ol, biz de mutlu olalım.

Hadi akşama viskilerimizi şerefe ederiz,
Öptüm bay!

e.

3 yorum:

bilog

İki JB yazınıza da yorum yapıcam. Oradaydım çünkü :)

Öncelikle bu tepkiye hiç katılmıyorum. Turkuazoo allahın unuttuğu yerde, JB ne yapsın ki? Bu partinin en önemli özelliği mekandı. Orada olmasaydı gitmezdim ben belki de. Turkuazoo gibi bir mekanı oraya yapanlara kızabiliriz diyorum ama, ben bu tip yerlerin biraz şehre uzak olmasını da isterim yani.

Servis konusuna katılıyorum. Telefonda da söyledim özellikle dönüş için belirli noktalara servis olmalı dedim. Yok didiler. Bayıldık taksi parasını biz de.

εzgi

zaten mekana laf etmedim ki orda. ama "madem o kadar uzak yerde yapıyosun neden servis koymuyosun" tepkisiydi o (: gözlerimiz seni aradı ama bulamadık o kalabalıkta tabii.

bilog

Ya ben sizi gördüm ama güvenlik arıyodu o ara beni yetişemedim :)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO