14 Aralık 2009 Pazartesi

Sevgili Kızlar...

Sevgili kızlar,

Şu aralar kalın çerçeveli gözlüklerin moda olduğunu farkındayım. Moda olan birçok şeye yaptığınız gibi bunlara da kayıtsız kalamadığınızı da gözlemledim. Ancak herkes yüzünü bilsin di mi?
Yani tamam hepimiz güzel kızlarız, şahaneyiz, gerekirse çocuk da yaparız kariyer de. Ama biz de kendimizi bilelim. Bir örnekle açıklamak isterim...

Nacizade fikrim bu kızcağıza gözlüğün yakıştığı yönünde. Ama bu kızımız esmer olsaydı ve hafif toplu olsaydı bir de üstüne simsiyah çerçeveli gözlük taksaydı, sizce olur muydu? Olmazdı canlarım.
Şimdi bir de üstüne örnek gösterip kendilerini rencide edemeyeceğim ama herkes anlamıştır diye düşünüyorum.
Bazen yakışmıyorsa "sadece" yakışmıyordur, zorlamaya gerek yok.

Hepinizi öpüyorum rujlarımız bozulmadan, bay!

e.

4 yorum:

mildred montag

aa melissa bu! :)

εzgi

ben facebbok'ta fotoğraflar arasında mekik dokurken görmüştüm. gözlüğü görünce de çok beğenip kaydetmiştim bilgisayara.
ama dünya küçük (:

mildred montag

linki gönderdim. onun da haberi varmış zaten :)

εzgi

kızmış mı? silebilirim. ama güzel şeyler dedim hakkında (:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO