12 Ekim 2009 Pazartesi

Sevgili majiskül E harfi...

Sevgili majiskül E harfi,

Seninle 21 yıllık bir hukukumuz var, sonuçta ismimim baş harfisin. Ancak neden bu kadar çirkinsin? İnsanlar baş harfleriyle lokum gibi anlaşabiliyorken biz neden başaramadık seninle bunu? Sırf senin yüzünden güzel bir imzam yok be!
Hayır bir şey değil insanlar beni "e." diye imza attığım için gizemli, tripli bir kız olarak görücek. Halbuki küçük seviyorum ben seni, küçükken ne kadar güzelsin sen...

Biliyorum artık senin de yapabileceğin bir şey yok ama aramızda bu sırrı daha fazla tutamadım. Özellikle bazı tipografik oyunlarda seninle hiçbir şey yapamadığımı görünce tak etti canıma. Eğer seni kullanmıyorum diye üzülüyorsan yapabileceğim bir şey yok, lütfen kişisel algılama ya da algıla bilemedim.

Hadi öpeyim de üzülme,

Öptüm bay!

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO