24 Ekim 2009 Cumartesi

Sevgili Çağrı ve Eda...

Sevgili Çağrı ve Eda,

Canlarım, neden yazmayı bıraktınız? Bilmediğim bir meditasyon yöntemine, yogaya ya da ne biliyim spaya falan mı başladınız? Bütün eleştirdiğiniz şeyler yeryüzünden yok mu oldu? Arındınız mı kötülüklerden? Hayır eğer bunlar olduğuysa neden bana da söylemiyorsunuz ulan?!
Bekleyen bir sürü şikayetim var, sizin yüzünüzden yazamıyorum hep ben yazmış olmayayım diye.
Bir şey değil insanlar beni dırdırcı, geveze ve asabi sanacaklar, halbuki ben sakin kişiliğimle gönüllerde taht kurmayı tercih ederim ciğerlerim.

Hadi bakayım, geçin bilgisayarın karşısına, kusun nefretinizi.
Göreyim sizi!

Çağrı seni dudaklardan, Eda seni de yanaklardan öptüm, bay!

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO