11 Ekim 2009 Pazar

Sevgili Taki Tasarimcilari...

Sevgili taki tasarimcilari,

Tamam anliyorum, bazi cevrelerce kabul gormus olsa da yaratmak allaha mahsus degil, sizde de var is, agir yaratiyorsunuz. Emege saygi mi dersiniz, +rep mi dersiniz, inanin elde avucta ne varsa veriyorum. Ama fiyatlari abartmayalim gencler, evet evet ozellikle genc tasarimcilar, costukca cosuyorsunuz, anladik tasarim, anladik cok yok bunlardan, yok baskasinda goremiyoruz, yok iste cok ozel, cok degisik, cok tatli, cok cok cok... Neyse ne diyorduk? Sikayet.

Onu diyorum, iki gruba ayrildiginizin farkindayim, 1.si isim gucum yok, cevrem ve param var, cocugu gonderip malzeme aldirtayim da taki tasarimcisi olayimcilar, 2.si de madem manyak seyler yapiyorum, fiyati abartayimcilar. Gozum uzerinizde. Normalde ne opucem, al birini vur otekine de, neyse hadi...

Optum, bay!

Eda

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO