25 Ekim 2009 Pazar

Sevgili at&t...

Sevgili at&t,

Sevgi mevgi yok, nefret ettim senden. Sen benim kim oldugumu biliyo musun?! Ben internetsiz yasayamam bunu kimse sana soylemedi mi? Pardon da Sikago'nun gobeginde 2 damla yagmur yagdiginda internetin gitmesi nedir? Durmadan soru sorucam, sinirim yatismiyor. Bak senin yuzunden Ezgi'den online firca yedim.

Her yagmur yagdiginda bu boyle olacaksa bozusuruz, simdiden soyluyorum, sen daha benim ters tarafimi gormedin. Bir de hem suclusun hem guclu, telefonda bin saat ugrastiriyorsun, yok efendim teknik yardim icin gunlerce bekletiyorsun. Yakismiyor bak, benim sosyal medyada tanidiklarim var, seni rezil ederim. Soyle yanagimi yaklastirayim sadece hadi, sulanma hemen.

Optum, bay!

Eda

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO