12 Ekim 2009 Pazartesi

Sevgili eBay satıcıları...

Sevgili eBay satıcıları,

Shipping fiyatlarını belirlerken hem kendi hayatınızı, hem de diğerlerinin hayatını kolaylaştırmanızı sağlayacak küçük bir check list hazırladım sizler için:

Gerekli Malzemeler: Birkaç adet Post-It, bir kalem (tükenmez ya da kurşun, fark etmez), bir mantar pano veya benzeri düz yüzey.

  1. Satıyor olduğunuz ürünün fiyatını kalem vasıtasıyla, bir post-it'in üzerine okunaklı bir biçimde yazın.
  2. Üzerinde satıyor olduğunuz ürünün fiyatı bulunan post-it'i mantar pano üzerine sabitleyin.
  3. Panoyu iyi görebileceğiniz bir konumda durun.
  4. Pano üzerinde bulunan fiyata bakın.
  5. Gönderim ücretinin, pano üzerinde yazan ücretten daha fazla olmamasına özen gösterin.
  6. ????
  7. Profit!
Gördüğünüz gibi pek sevgili eBay satıcıları, hayat ikimiz için de ne kadar kolaylaştı. Belki de farkında değilsiniz ama, kimse 3 dolara aldığı bir ürün için 47 dolar posta ücreti ödemek istemiyor. O kadar tutmadığını biliyorum, beni kandıramazsınız!

Hadi göreyim sizi, başarabilirsiniz!

Öptüm bay,

Çağrı

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO