23 Ekim 2009 Cuma

Eveth, sevgili Google Analytics...

Eveth, sevgili Google Analytics,

Seni severim hatta çok severim. Gün değişimlerinin en keyifli yönlerinden biri benim için, senden gelen yeni raporlar. "Kaç kişi siteye girmiş", "nereden gelmişler", "ne diye aratmışlar" gibi sorularımın cevaplarına dermansın. Meraklı kişiliğimi besliyorsun. Çok teşekkürler...

Ancak, son günlerde bana bu yaptıklarını aklım almıyor. Ziyaretçi ortalamasının yükseldiğini gösterip de nasıl kimse girmemiş gibi gösterirsin canım bir siteyi? He bir de ben o kadar eminim ki girdiklerine, üstüne konuşuyoruz heralde insanlarla yazdıklarımla ilgili. Kimin girip girmediğini sadece senden öğrenmiyorum yani. Beni boşuna kandırmaya çalışma. Hele hele, 141 kişinin tıkladığını söylediğin günü ertesi haftalarda daha az kişinin girdiğini söylemen...
Ah işte bu bardağı taşıran son damlaydı.

Artık sana nasıl güvenebilirim bilmiyorum. İlişkimiz büyük bir duvara çarptı, sekteye uğradı, hayal kırıklığı ve bilumum hüsran dolu cümleleri yarattı.
Sana buradan tavsiyem, lütfen kendine çeki düzen ver. Eski Analytics ol, hani gecemizi aydınlatan.
Bu şartla seni tekrar kabul etmeye hazırım.

Sevgilerimle,
Öptüm bay,

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO