18 Ekim 2009 Pazar

Sevgili Etsy...

Sevgili Etsy,

Allahsiz Etsy! Sana cok kizginim ve sana laflar hazirladim. Hazir misin?

Sen simdi sey saniyorsun ya... Cok cicisin, guzel olan her sey sende, sen bizi boyle renkler icinde civildatip, tasarim, sanat, taki, toka vs.. guzel olan ne varsa onlarla bulusturuyorsun, adeta kirlarda kosuyoruz, icimizin aciliyor falan. Yok oyle bi' sey!

Delirttin beni, aklimi basimdan aldin. Hic oyle neseli degilim, yuzume bak, ben guluyo muyum? Hirsla doldum ya. Kotusun sen, hepimizi 10 tokayi, 10 taci ust uste takip sokaga cikartacak, el isleri icinde bogacak, maddi olarak cokertecek guctesin. 80-90 dolarlik cicilik guzellik olmaz canim, hanimlik da bi yere kadar. Sen bizi satin alamadiklarimiz, zaman ve enerji ayirip yapamadiklarimiz, pismanliklarimiz, motivasyon ve konsantrasyonsuzluklarimizla bulusturdun. Hah simdi don arkani git. Nedir senden cektigim? Seninle ne kadar guzel anim varsa (30 dolar alti belki) bi' o kadar husranla sonuclanmis anim var (arti sonsuz dolar). Senle de sensiz de olmuyor, bak yine duygulandim, yine de sana kiyamiyorum, o yuzden...

Optum, bay!

Eda

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO