25 Ekim 2009 Pazar

Sevgili Natalie Portman...


Sevgili Natalie Portman,

Unlu olmani anliyorum, yildiz olmani anliyorum, hos olmani anliyorum, sade ve bakimsizken bile hala hos olmani anliyorum, ve anladiklarimi cogaltabilirim. Ama Harvard Psikoloji'den mezun olmus olman biraz fazla. Butun guzel filmlerde oynuyorsun, sonunda senaristlik ve yonetmenlik de yaptin mis gibi filmde.

Zaten oznel yaklasim olmayan bariz ekstrem bir guzelligin var, zaten dunyanin en guzel yuzlu kadini diye aniliyorsun cogu zaman. Bir de bugun seni filmde dazlakken bile bir melek kadar guzel gorunce bu satirlari yazmak zorunda kaldim iste. Bi sure kaybol ortaliktan tamam mi seker? Biz de insaniz. Abartma yani, gerek yok.

Opeyim de azicik bulassin, oyle derler, bay!

Eda

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO