12 Ekim 2009 Pazartesi

Sevgili Facebook kullanicilarindan bazilari...

Sevgili Facebook kullanicilarindan bazilari,

Ozellikle 'X is now in a relationship' veya daha da otesi 'X is now in a relationship with Y' olayini gordugu yerde altina 'like' verenler, hepiniz gercekten kocaman birer cilginsiniz, ve sizi gram anlamiyorum. Bir de 'oooooo benim niye haberim yok' vs yazanlar size laf falan hazirlamadim, sikayete bile layik gormuyorum.

Ama asil sikayet edeceklerim 'X and Y ended their relationship' yazisini gorunce altina yorum yapanlar. 'Neeee, gormemis olayim, nasi ayrilirsiniz yaa'cilar. Deli misiniz arkadasim? Bir daha gormeyeyim gercekten, bir gecmisimiz var ki listemde varsiniz, cok da fazla bir sey diyemiyorum. Hadi...

Optum, bay!

Eda

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO