19 Ekim 2009 Pazartesi

Sevgili Bakırköy - Taksim dolmuş hattı şöförleri...

Sevgili Bakırköy - Taksim dolmuş hattı şöförleri,

MANYAK MISINIZ LAN!? Öyle bir araç kullanma şekli var da ben dersini mi kaçırdım sürücü kursunda!? O nasıl bir delilik, o nasıl bir çılgınlık arkadaşlar? Arkada 8 tane can taşıyorsunuz siz, bi titreyin, silkinip kendinize gelin!

Ben o tarz bir hız gösterisini bi Carmageddon'da Max Damage'dan gördüm, ki o bile o hızda "HEHEEEEEEYYYY" diye kendini paralıyordu. Arkadaşlar, belki farkında değilsiniz; ama Taksim - Bakırköy arası ortalama 25 dakika sürmesi gereken bir yol. Ben bu yolu nasıl oluyor da 14 dakikada geliyorum ya? Yemin ediyorum zaman zaman G-Shock yemiş gibi koltuğa yapışıyorum, hele bi de pencere açıksa hızdan nefes alamıyorum.

Önde oturmak ayrı bir ölüm. "Hah, bu sefer öldük :( Aa ölmedik :))))) ALLAHIM BU SEFER KESİN ÖLDÜK!!!! :(((((" diye yol mu biter?

İstirham ediyorum buna bir çare bulun arkadaşlar, bu şekilde olmaz.

Hepiniz bıyıklı mıyıklı adamlarsınız; ama yapacak bir şey yok, format gereği,

Öptüm bay!

Çağrı

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO