14 Ekim 2009 Çarşamba

Sevgili Teşvikiye dolmuş şöförü...

Sevgili Teşvikiye dolmuş şöförü,

Seninle normalde aramız iyidir, bir Bakırköy dolmuşlarındansa kat kat iyisin şimdi hakkını yemiyeyim. En azından kendimi bir Play Station oyunu içinde hissetmiyorum senle yolculuk yaparken.
Ama bugünkü saçma hareketin neydi öyle ya? Yanda bomboş yol dururken sen gittin illa da trafiğin içine girdin. Sonuçta ne oldu? 15 dakikada bir ilerledik! Sevdiceğim ağaç oldu, dolmuşun içindekiler olarak tükendik.
Ama asıl bozulduğum; neden o yolu tercih ettiğini sorduğumda bana olmayan bir dilde "eamubem henameb siman" gibi yarım ağızla cevap vermen oldu!
Üzgünüm ama çok kırıldım!

Kısa zamanda kendini toparlaman dileğiyle,

Öptüm bay!

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO