18 Ekim 2009 Pazar

Sevgili internet...

Sevgili internet,

Seni sevmiyor degilim ama beni kulun kopegin yapmis olman da gozumden kacmadi.

Artik resmen online sosyal hayatimiz var, 'abi nerelerdesin ya, bayadir gorunmuyorsun' diyenler 2-3 gundur post yazmamis, feed'ini boslamis, facebook'a fotograf eklememis, notificationlarina bakmamis kisilere soyleniyor. 'Bugun her yere baktim, ama oyle bi' canta hicbir yerde yok' diyen hemcinslerim oturmus internetten magazalarin sitelerinde sekmis oluyor. 'Bulusmak' dedigin, 'is cikisi eve gidince gtalk'u hemen ac' demek oldu. 'Sen beni iyice bosladin' dedigin arkadasin msn'de 5 dk gec cevap yazmistir muhtemelen.

Yani bi rahat birak, bi git, ne bileyim ben Bursa'daysam 5'te Kafkas'in, Istanbul'daysam 10'da Burger King'in onunde arkadaslarimla bulusmak istiyorum belki? Boyundurugundan cikmak istiyorum ama cok gec biliyorum, o yuzden bu mektubu sana yazip sikayetci oldugumu bildireyim dedim. Tamam, hayatimdan cik demiyorum, ama ara verelim tamam mi bazen, kendime zaman ayirmak istiyorum, sorun sende degil bende. Araya mesafe koyalim, sonra birbirimize kucuk surprizler yapariz ha ne dersin?

Optum, bay!

Eda

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO