21 Nisan 2010 Çarşamba

Sevgili Tembellik ve Calismamak Icin Yapilan Anlamsiz Hareketler

Sevgili Tembellik ve Calismamak Icin Yapilan Anlamsiz Hareketler, ,

Ay sonunda maaslari sen yatiracaksan soyle, aksi takdirde mektubuma basliyorum. Efendim, duyamadim? Biliyordum zaten! Daha once motivasyona, konsantrasyona ve ilhama mektup yazdigim da oldu optum bay araciligiyla. Ama hicbiri senin kadar zor durumda birakmamisti beni, kendi caplarinda arada bir oyaliyorlardi o kadar.

Gunduz saatlerinde geliyor, aydinlik hava devam ettikce israrla yanibasimda oturuyor pesimi birakmiyorsun. Gece oldu mu sabir tasmasi durumunda basina geleceklerleri biliyor olmalisin ki havanin kararmasiyla beraber sivisiyorsun ortaliktan. Butun gun yapacagini yapip gece saatlerinde beni isle gucle yalniz birakman terbiyesizligin en buyugu! Sen yapacagini yaparken ben ve dadandigin diger tum sana karsi koyamayan insanlar hicbir sey yapamiyoruz. Sonra buyrun 'asla yetismeyecek!'lere..

Icinizden en cok en son yapilacak hareketler dikkatimi cekiyor, ornegin benim su an niye optum bay'a yazdigimi asla kimse aciklayamaz. 7/24 toplantidayim, dunyanin en mesgul insaniyim imaji cizmeyi hic istemem ama gercekten su 3 gun normale gore bin kat daha fazla yogunum. Icebilecegim her seyi ictim, masamin uzerini defalarca duzelttim, her seyin yerini degistirdim, konusabilecegim arkadaslarimla en gereksiz konulari konustum, yapmamam gereken islerin buyuk bir kismini bitirdim. Simdi izninizle yavastan deadline beni yemeden islerimi yapmam lazim.

Simdi gidin persembeden sonra yine gelirsiniz, agirlayacagim soz. Opersem gidecek misiniz? O zaman optum bay!

Eda

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO