21 Nisan 2010 Çarşamba

Sevgili Kalp


Sevgili Kalp,

Kaçan kovalanır, yok efendim ss kuralı diye diye senin de aklını çeldiler yıllarca. Nerede çile çektiren biri varsa banane bana bunu alıcan işte diye tutturdun, seni koşulsuz sevene de alyuvar kıvırdın. yahu sorarlar adama, çile bülbülü müsün?

Hadi sen kendi kendine acı çektiriyorsun, ya diğer organların suçu ne? Senin yüzünden mideye kramplar, göze yaşlar, sinir sistemine error'lar mavi ekranlar geliyor, organ dediğin bu kadar bencil olur mu? Şunun şurasında bir takım işi yapıyorsunuz.

Yarın öbür gün ya mide bana ne sindirmicem, akciğer bana ne temizlemicem, göz bana ne kırpmıcam derse kalp? Ha kalp? O zaman ben ne ettim, ben loblarımı nereye vurayım demeyecek misin?

Diyeceksin ya.

Hadi canım, hadi ciğerim (iltifat kabul et bunu) sen bünyeyi zorlama, ille çektireni isterim ben diye uykuları harap ettirme, hayatı çekilmez hale getirme.

Bak sana kalbini veren var karşında, boşuna bünyeye daha fazla zarar verme.

Öp bakayım onu da ben de seni öpeyim.

Hadi bay.

Cansu Elter

2 yorum:

éLLa Çiça

on numeroo :)

umaydin

çok keyifli bir yazı olmuş :)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO