24 Nisan 2010 Cumartesi

Sevgili Priest'ler ve Tank'lar...

**DİKKAT YAZI YOĞUN ŞİDDETTE WOW İÇERİR**

Sevgili Priest'ler ve Tank'lar,

Öncelik Tank'lar sizden başlayacağım, sizi yedirdik içirdik, besili hayvanlar gibi kıyafetleriniz var. Çalıştınız didindiniz, gayet güçlü adamlar oldunuz. Health'lere doyamıyorsunuz. O kadar büyüdünüz ama hala malsınız, kusura bakmayın. Instance'a girdiğimde bütün aggroyu ben alıyorsam sizi oradaki göreviniz ne? Öldürdüğümüz yaratıklarla yakın bir şekilde konuşmak mı? Seni aramızda seçip gidip konuş diye yollamıyoruz adamların ağzına. Sizin o aggroyu almanız lazım ki biz de büyülerimizi yapalım değil mi ama?! Ben Warlock halimle birkaç tane curse attım diye nasıl alırım ki o aggroyu? Aklım almıyor yani, sen orada napıyosun abii skill mi kasıyorsun? Yeri değil ulan! Nereye kaçacağımı şaşırıyorum resmen! O aggrolar bir dahaki sefere alınacak, o kadar!

Sıra geldi Priest'lere. Anlıyorum işiniz zor, hem büyü yapmaya çalışıp hem bizim Health'tir, Mana'dır kontrol etmeye çalışıyorsunuz. Ama size iki sözüm var. Birincisi, sırf merakımdan bi Priest karakter açtım, adım atsam level atlıyorum. Bu ne biçim iş arkadaş?!! Ben diğer kızımın level'larını arttırıcam diye nasıl kastım biliyor musun? Görevlerinde ayrı bir hoş, ya sana dokunmayan yaratıkları öldürüyorsun, ya çiçek topluyorsun ya da yine sana saldırmayan "HORDE"lara saldırıyorsun. Ah o Horde'lar yok muu.. Onlara da bir mektup yazardım ya çok büyük acılarım, travmalarım var...
Heh gelelim ikinci konumuza, diyelim ki bir Instance'a girdiniz, ilk baktığım şey bizi kimin heal edeceği, çünkü sizin oralarda olmanız aslında bizim için bir ölümsüzlük. Ama hepimiz birden nasıl ölmeyi beceriyoruz? Hiç bunu düşündünüz mü? Olmuyor canlarım, pıt pıt atladığınız o level'ların kıymetini bilmiyorsunuz. Şaman'lara yollayıp kursa sokucam sizleri, onlar şahane.

Öpüyorum ayrı ayrı (Horde'lar hariç, ölsün onlar), bay!

e.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO