28 Nisan 2010 Çarşamba

Sevgili McDonalds’ın Kadınlar Tuvaleti...

Sevgili McDonalds’ın kadınlar tuvaleti,

Hangi şehirde ya da ülkede olduğunun bir önemi yok. Seni tanıdım tanıyalı leşsin, kalabalıksın, pis kokuyorsun. Ya bir de kadınlar erkeklere göre daha derli toplu, temiz olur derler, alakası yok. Geçen gün seni temizleyen teyze bile şikayet ediyordu kendi kendine, erkeklerin tuvaleti bile daha temizmiş.
Beni kadınlığımdan utandırma ey tuvalet! Kendine gel. Bir kere çöplerinden fışkıran o kağıt yığını ne öyle. Naapıyo bu kadar kadın bu kadar çok kağıdı??!! Kimbilir kaç tane ormanımız feda oluyo bu kağıtları elde etmek için. Bir de çöpün içine atılsalar keşke. Yok. İlla ki kenarda bir yığın olacak. Çöpteki kağıt olmayan, akla hayale sığmayacak diğer objelerden hiç bahsetmiyorum bile. Ne işi var onların orada?!
Senin görevin, amacın belli tuvalet. İzin verme öyle art niyetli insanların seni suistimal etmesine.

Öpemiycem, midem kalktı. Bay!

begburry

2 yorum:

éLLa Çiça

hakkaten cok igrenc oluyor Mc donalds'in tuvaletleri. coook ccookkk acil olmadikca asla kullanmam, sIkarim kendimi :)

Adsız

bence bu işi uzaylılar yapıyor. daha bu durumdan şikayet etmeyen kadın görmedim :)))

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO