19 Nisan 2010 Pazartesi

Sevgili Öptüm Bay'a Öptüm Bye diyenler


Sevgili Öptüm Bay'a Öptüm Bye diyenler,

Sevgili okuyucularimizin cok sevgili bir kismi; sizi digerlerinden ayirdigimizdan degil ama size laflar hazirladik, sartlar oyle gerektirdi. Buyrun almaz misiniz? Blogumuzu okuyup guldugunuzu, ustune bir de sevdiginizi biliyoruz, blog da sizi cok seviyor ve hatta daha ne yapsin goruyorsunuz firsat buldukca opuyor da opuyor.

Fekat bizim bir adimiz var, onu da cok seviyoruz. Kusura bakmayin ama ondan feragat etmeyi de dusunmuyoruz. Blogun ismi kiss-kiss bye-bye degil, gayet ve son derece Turkce olmakla beraber 'öptüm bay'. Hayir domain ismimiz bile bunun uzerine, nasil oluyor da bye diyebiliyorsunuz anlamiyorum. Yakin arkadaslarim olanlar, size de bir sey diyemiyorum, 'yalniz o bye degil, bay tamam mi?!' desem 'aman iyi be' diyeceksiniz. Sevimli blog uzerinden isimi goreyim de sonra ustume kalmasin.

Geldik ceza kismina. Bugune kadar hatali yazanlar 2 ortali harita metod (cizgili) defterinin son sayfasina kadar blogun dogru ismini yazacak. Pdf seklinde gonderirsiniz, notlari blog uzerinden aciklayacagim. Istediginiz satirdan baslayabilirsiniz.Fatoshopla kenar susu yapanlara ek puan verilmeyecektir. Copy paste yasak, el yazisi lutfen.

Optum bAy canlarim!

S.S.V.D.S.O.A. (Sizi Seven ve Daima Sevecek Olan Arkadasiniz) Eda

2 yorum:

éLLa Çiça

anaaa bu yaziyi soradan faerkettim, sayilmaz yaa. bi sans daha istiyorum. öptüm bay :)

eda demir

iste bundan sonra dikkat edilsin diye yazdik zaten. oncekiler sayilmaz, hosgoruluyuz :)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO