10 Nisan 2010 Cumartesi

Sevgili Odunc Aldiklarini Geri Vermeyenler

Sevgili odunc aldiklarini geri vermeyenler,

Farkindaysaniz size karsi iyi niyetimi hala koruyorum, sevgiden bahsediyorum. Ama inanin cogunuzdan o odunc aldiginiz seyleri daha fazla seviyor olabilirim, hepinizden degil tabii. Unutanlar, yanlislikla kiranlar, bozanlar, uzaklara gitmek zorunda kalanlar lutfen siz bir adim geriye cikabilir misiniz? Evvvet onde kalan hayirsiz arkadaslar sozum size! Siz arsivcilik nedir bilir misiniz? Bir seyi biriktirmenin, koleksiyonunu yapmanin ya da yalnizca sahip olmanin insana yasattigi keyfi? Tum harcamalardan kisip bikmadan usanmadan aldigim o CD'lerin, kasetlerin, dergilerin benim icin ne kadar degerli oldugunu, bu anlamsiz gelse bile bir yerden sonra size durum boyle.

Oturmaya gelip de 'aa ben bu CD'yi alayim mi biraz dinlerim' dediginde 'hayir alamazsin' diyorsam bunun bir anlami olmali di mi? 'Ehehehe alayim ya n'olcak?' diyip cebe indirdikten sonra benim de cok fazla yapabilecek bir seyim kalmiyor tabii. Vallahi mp3, online dergi falan geldi de kurtuldum sizden, artik uzemiyorsunuz beni. Yaniniza kalmiyor ama cok agir kufur yiyorsunuz belli kritik zamanlarda. Aaaa su sarkiyi dinleyeyim ben bi diyip elimi arsivimin oldugu yere atmamla 'hay ....' diye adinizi anmam bir oluyor.

Arsivimin en nadide parcalarini geri vermek icin hala gec degil, bakin artik sizi desifre edebilecegim bir platform var. Ozellikle Citi sen, o en son arabada arakladigin 5 CD'yi bulup da geri vermek istersen 3 sene sonra ben burdayim.

Bunlar ayip seyler, 'nerde biraktiysan ordadir' lafini daha fazla taciz etmeyelim, birakin elimizi attigimizda sevdigimiz seyler orda olsun. Cok seviyorsan git kendine al kardesim, benim dergi koleksiyonumun 2004 haziran sayisi yoksa ben kendimi eksik hissediyorum.

Yavas yavas arka taraftan dogru uzatmaya baslayin hadi, dokulun, optum bay!

Eda

9 yorum:

Adsız

Bu yüzden gözüm gibi baktığım, özenle sakladığım, ayda en az bir 50lik cd devirerek, 128k ve 256k bağlantılarla ne işkencelerle oluşturduğum divx arşivimi dayanamayıp dağıtmıştım. Çünkü ben devam ettikçe yarısı gidip gelmiyordu zaten. Gelenler de benim en ufak bir toz gelmemesine bile dikkat ettiğim cdler hayatı kaymış bir şekilde geliyordu.

Bir de her birini çocuğum gibi sevdiğim 6-7 senelik bilgisayar dergileri koleksiyonumu da annem ben evde yokken bir gün "okuyor musun sanki" diyerek attıktan sonra hiçbir şeyi biriktirmek için içimde bir istek kalmadı artık.

umaydin

Nicholas Sparks'ın Defter kitabını, Alanis Morissette'in unplugged albumunu bu kategorideki insanlar yuzunden defalarca almak zorunda kaldım. Her zaman kolay bulunamaıyorlar da :\

ferdagokturkince

yürü be, kim tutar seniii.

murat kaya

En azından kime küfredeceğini biliyorsun. Ya ben? Kimin neyi aldığını bile hatırlamıyorum. Onlar da ses çıkartmıyor tabii.

stuven

çok iyi anlıyorum. artık biliyorum giden geri gelmiyor. ben de ona göre davranıyorum:) çok güzel bir yazı olmuş.

blogu bö2010 da görünce hemen oyladım. bol şans.

Alp

Eda sen önce benden aldığın sarı ethernet kablosunu getir.

eda demir

cok tesekkurler yorumlarin hepsine, tek tek yanitlamayayim.

oy verdiginiz icin de tesekkurler :)

Alp ben orda yurt disina gidenler kategorisine giriyorum, tamam mi? ethernet kablosu koleksiyonu mu yapiyorsun hem? allahsiz!

Alp

olsun, ben çok seviyordum o kabloyu. arada yerinden falan çıkıyordu ama sarı sarıydı, sevimliydi böyle. :(

eda demir

tamam ben ilk gelisimde verecegim sana kablo.

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO