12 Nisan 2010 Pazartesi

Sevgili Banka Kuyruğunda Benden Bir Önceki İnsan...

Sevgili banka kuyruğunda benden bir önceki insan,

Adını bile yazmakta zorlanıyorum be! Bak canım kardeşim, ben bankaya taş çatlasın ayda bir kez gidiyorum. Onda da yapacağım iş belli; ya 20-30 liralık dandik bir fatura ödüyorum ya da kartımda kalan ve 10 liranın katı olmadığı için atm'den çekemediğim 1-9 lira arasındaki parayı çekmeye çalışıyorum.

Peki sen ne yapıyorsun arkadaş? Ne yapıyorsun ki o işlem 40 dakikadan önce bitmiyor!? Önümde 30 kişi varsa 29 kişi işini gayet rahat hallediyor. Ben de seviniyorum "Hah, sıra bana geldi sonunda" diye; ama arkadaş sen bir geçiyorsun o veznenin başına, o işlem bir türlü bitmiyor...

Artık bankaya ortak mı oluyorsun, trilyonlar mı yatırıyorsun, bankacıya evlenme mi teklif ediyorsun bilemiyorum; ama 29 kişiyi toplam 10 dakika beklediysem, seni neredeyse 1 saat bekliyorum!

Daha da kötüsü, o kadar beklemenin üzerinde vezneye gidip işlem yapma sırası bana geldiğinde, yaptığım işlem 30 saniye falan sürüyor! Günahım ne benim be adam!

Titre ve kendine gel banka kuyruğunda benden bir önceki kişi! Yapacağım işlem hepi topu 1 dakika falan sürecek! Gerekirse sıranı falan ver bana, ne bileyim. Valla çok kısa sürecek; azcık para verip bankacının verdiği dekontu imzalayacağım ve işlemim bitecek, çok basit.

Bir sonraki banka işleminde görüşünceye kadar öptüm, bay!

Çağrı

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO