30 Nisan 2010 Cuma

Sevgili IKEA...

Sevgili IKEA,

Lütfen yeni taşınan modern çiftler için odak noktası olmaktan vazgeç! Madem Ümraniye, Bayrampaşa gibi muhitlerde mağaza açıyorsun, git onlara seslen.

Bunca zamandır motorlu taşıtlar ehliyetim var diye “Bizi IKEA’ya götür, sana da İsveç köfte ısmarlarız” diye kandırılan benden, hiç ihtiyacın olmamasına rağmen söğüşlediğin yüz milyonlardan utanmalısın.

Özellikle de; İsveç’ten tasarımcı çıkmaz dedirten, ne işe yaradığını anlamam 2 dakikamı alan, giriş sepetindeki 1-2 liralık şeylerle beni kandırıp arada karnımı doyurup sonra da “bu halı bu sepete sığmaz” diye beni söyletiyosun.

IKEA’cığım en bi anlamadığım şey ise; “Fırsat Köşesi” dediğin yerde ikiye bölünmüş dolabı 20 lira daha ucuza hem satıp, hem alıcıya paketletip, hem de kendisine monte ettirmendir. İnsanları bu hale sokan şeyin ise İsveç köftesinin sosu olduğunu da gayet iyi biliyorum.

Ocağıma incir ağacı ekeyazsan da yine öptüm bay!

Cüneyt Durukan

1 yorum:

whoi

Bunlar düpedüz terbiyesizler, Vallaha! Sıkıştırılmış saman satıcıları... Dışarıdan huş görünümlü içeriden hava boşluğu ve saman... Sonra abuk sabuk isimler yok Vördik yok Bök

Hayır yani yok mu bir babayiğit bu isveçli süzenlere rakip olabilecek, bitirdiler her sektörü... içim yanıyor

sevmiyorum, bilakis tiksiniyorum

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO