13 Nisan 2010 Salı

Sevgili Boşluk Hissi

Sevgili bosluk hissi,

Biz his deneni boyle bilmezdik, daha boyle canli, iyi bi' sey olmasi lazimdi. Sen ne bos bi seysin, hicbir is yaptigin yok, bir tek sorun cikariyorsun. Simdi gelip oturuyorsun icimize, ee ne oldu? Bosluk oldu. E ama sen varken baska seyler olamiyor, nasi bosluk abi bu? Dolmus resmen, her yer kapilmis. Ortaligi karistirmaktan baska bir sey yaptigin yok, oyle bos bos dur butun gun afferim.

Biraz paylasimci ol, soyle azicik yana kay da baskalari da gelsin otursun, icim sisti! demeye raziyim, yeter ki sen kalk git bi sure. Geldigin zaman bana darallar da geliyor seninle beraber, cok fazla isi olmaktan beynin hepsini sifirlayip hicbir isi olmayana donusmesi asamasini yasiyorum. Bos bos bakiyorum, hayat bos geliyor, bos bos oturmak en sevdigim sey oluyor, herhangi bir seyi sevebildigim icin seviniyorum, sonra o his de hemen gidiyor, geriye bir tek sen kaliyorsun.

Su yazdiklarima bak, romantik oldum lan 2 dakikada, ben birazdan uzakta bi noktaya kitlenir oraya da bakarim dakikalarca. Bak karizmayi bozdurma bana, anlamsiz hareketleri sebebi berbat his arkana bakmadan uzaklas cok rica edicem.

Opmuyorum da zaten, bay!

Eda

2 yorum:

Unknown

ne dogru bir merciye seslenmissin Eda. Benim de kendisiyle bi takim alip veremediklerim var. Bu yazi yetmezse kendisiyle oturup konusmayi, olmadi imzali dilekce toplayip kendisinden bunyemden defolmasini rica edeceyim. imzayi ya cesitli alter kimliklerimden toplayabilecegim gibi senden ve bu hisle basi dertte olanlardan da yardim talep ediyorum. olmaz olsun boyle his. his bile degil, bildigin pis bir bosluk!

ps. senden yillar once aldigim nick hornby kiatbi geldi aklima. bi onceki optum bye'inda. epey uzun zaman oldu. okuyup bitirdikten sonra ha vereyim, ha verecegim derken,yillar gecti. o da bursa'da guvenle sakladigim kutu kutu kitaplarimin arasinda hala sana geri donmeyi bekliyor. yillardir gozum gibi baktim, senin gosterecegin sevgi ve ozeni gosterdim. ama geri donunce ilk is iade edecegim! optum bye ama essahtan! :)

eda demir

tum imzalarim senin olsun.

ayrica onu 2-3 mektup asagidaki yazi icin kabul ediyorum. sevgili odunc aldiklarini geri vermeyenler mektubu kapsaminda :) ama sen ulkeyi terk eyleyenler kategorisinden yirtiyorsun. uluslararasi opucukler sana! :)

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO