20 Ocak 2010 Çarşamba

Sevgili Kızılkayalar Önü İnsanları...

Sevgili Kızılkayalar önü insanları,

Hepinizin ıslak hamburgere bayıldığını biliyorum, bir kere o parlayan gözlerinizden belli oluyor. Diğer bütün büfeler Kızılkayalar'dan farklıymışcasına orayı tercih etmenizi de anlıyorum diyelim. Bir şeyde takılıyorum. Canlarım hamburgeri yerken orada durma zorunluluğunuz olmadığını biliyorsunuz di mi?
Öyle bir kural yok yani, kafanız rahat etsin. Elde de yeniyormuş o yürürken.
Kendinizi benim yerime koyun, günlerden Cumartesi, radyodan sabaha karşı 4 gibi çıkıyoruz, aklımıza ıslak hamburger düşmüş, yolu tutuyoruz. Siz napıyorsunuz? DURUYOSUNUZ! Neymiş efendim, "hamburger aldık şurda yiyelim de gideriz sonra", e haliyle bunu hepiniz yapınca orda küçük bir izdiham oluyor. Bir de asla ama asla çekilmiyorsunuz ya ben ona hayranım aslında. O inadınız beni benden alıyor.
Sabah 4'te Taksim'deki bütün insanlar resmen toplanmış, dükkanın önünü kapatıyosunuz. Hayır bi de hepiniz sarhoşsunuz, sizle mi uğraşıcam ben?
Soğuk evladım, gidin yürürken yiyin hamburgerinizi. Almayın demiyorum, yine yiyin ama bekleme yapmayın.
Biriniz ikiniz olsa anlayacağım ama orada bardan daha kalabalık ortam görmek istemiyorum bir daha.

Hadi canım, öptüm bay!

e.

3 yorum:

bilog

Aaa bu benim :)

Ama Kızılkayalar'ın zevki öyle çıkar ki. Şöyle bi çözüm bulabiliriz. "Taam bekleyin ama azcık ilerde bekleyin arğadaşım" yapabilirsin o tiplere. Ben valla accık ilerde bekliyom. Bi gün Kızılkayalar önünde ıslakhamburger zirvesi yapılsın toplanalım ya.

Bi de yürürken yenmiyo o meret. Ya da ben beceremiyorum :(

indianropetrick

Islak hamburger yerken insan kaç tane yiyeceğini kestiremiyor. Ne yani, canımız bi tane daha hamburger isteyince geri mi dönücez. Himm.. belki onuncuda basıp gidilebilir. Belki ama, kesin değil.

εzgi

Tamam hadi diyelim ki ne kadar da doyucaksınız bilemediniz ama kapının önünde de durmayın canlarım benim. Bekleme yapmayın lütfen ama. Giriş çıkış rahat olsun di mi? Afiyetler olsun.

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO