7 Ocak 2010 Perşembe

Sevgili Hava Durumu,

Sevgili Hava Durumu,

Bilmem farkında mısın, bugün ayın 7'si.

7 Ocak.

Peki 16 derece ne sevgili hava durumu?! Yeminle diyorum senin yüzünden psikolojim bozuldu. Hava "parçalı bulutlu, yer yer güneşli" diye atkıyla, kazakla, gocukla çıkıyorum evden 3 adım sonra kıçımdan düden şelalesi gibi ter akıyor. Ertesi gün hava güneşli, zaten bir önceki gün diyet aşofmanı giymişcesine terledim diye t-shirt, rüzgarlık giyip çıkıyorum. Bu sefer soğuktan çenem uyuşuyor.

Lütfen silkin ve kendine gel.

Kışsın sen, kış gibi davran.

Öptüm bay.

Onur Cengiz

4 yorum:

Allegra'nde

başımıza taş yağacak, korkuyorum.

eda demir
Bu yorum yazar tarafından silindi.
eda demir
Bu yorum yazar tarafından silindi.
eda demir

o da ilginc bi hava olayi olurdu. yagarsa gereken laflari hazirlariz su ortamda, dert degil.

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO