25 Ocak 2010 Pazartesi

Sevgili Facebook Chat

Sevgili Facebook Chat,

Oncelikle selam naber? Sana bu altin blog'tan gumus bir post ayirdigim icin bana cok tesekkur etmek istedigini tahmin edebiliyorum. Ama hem seninle isim olmaz, hem de sen bu satirlari okurken ben cok uzaklarda olacagim. Ornegin windows live messenger, ornegin skype chat, ornegin meebo, adium ve su an adini anamadigimiz tum saygideger chat ortamlari, bir de elbette cagnim gtalk, o civarlarda bir yerlerde salinacagim. Tum bunlar sana bir sey ifade etmiyor mu? Hani bir model alayim, bir kiskanayim, rakip olalalim canlar yarisalim falan.


Birincisi insanin da bir application'in da kendini bilmesi gerekiyor, sen vazifenin ne oldugunu biliyor musun bilmiyorum ama su sekilde aciklayabilirim sinir katsayimi artirmayi goze alarak. Bak simdi ben karsi tarafa 'selam naber' diyecegim, o da bana 'ne olsun ya, ayni iste, senden?' diyecek, sen de buna ortam hazirlayacaksin. Yani sen amac degil aracsin, bunu o kafana sok.

Ve de her sey keske 'selam naber?' kadar basit olsa, ne biliyorsun sen benim diyaloglarimin onem seviyesini, belki biz hoslandigimiz cocuga ilan-i ask ediyoruz orda, belki hocamizla konusuyoruz. bu ortami mi buldun deme, dijital cagda facebook hayatimizi parsellemis durumda. Her seyi bin kere kopi pest yapip tekrar tekrar gondermekten parmaklarimiz agridi, hayatimda bir kere sorunsuz konusmadim biriyle seninleyken ya! Bir kere bile. Surekli o igrenc pembe mi kirmizi mi cercevenle gitmeyen satirlari gozume gozume sokuyorsun. Cok onemli 5 satir bir sey yazdim diyelim, 1. satir ile 4. satir gitti, gerisi yok. Orda cikan sacma anlamin sorumlusu ben miyim lan! mesuliyeti uzerine aliyor musun yoksa? Nice gencler durumu kurtarmak icin iletisine 'ay bu facebook chat cok fena yaaa' yazmak zorunda kaldi, mesaj kaygisi tasiyan iletiler uzerinde cok buyuk etkin var beceresiksiz sey. Sesin de kapanmiyor zaten, o nasil bir sacmaliksa.

Bir de ispiyon huyun var senin. Mesela biri bi sey dedi, o pencere zart diye cikti ordan, ben bilgisayar basinda degilmisim taklidi yapiyorum, ama bir yandan da facebook'ta hayatima devam ediyor bir arkadasimin fotografina yorum yapiyorum, bi bakiyorum chat penceresinde direkt 'eda var ya, su an gozde'nin fotografinin altinda kakara kikiri yapiyor' konulu bir mesaj. Oldu mu ama canim simdi! Lan neyse ben sana bir sey demiyorum. Bir de ben seni kapatiyorum kapatiyorum laftan anlamiyor geri geliyorsun, ulasilirligimi artirma be, bi karizmam olsun benim de, cik hayatimdan facebook chat, iki satir yaziyi gonderemedin salak facebook chat! Ismini hak etmiyorsun, cik facebook bunyesinden, git kendine baska is bul, meydani genc application'lara birak.

Optum hadi bay!

Eda



Resmen de gordugunuz gibi ben bu kelimeler ve cumlelelerle remix yapiyormus imajimdan cok sikildim.

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO