12 Ocak 2010 Salı

Sevgili Kirilacak Seyler

Sevgili Kirilacak Seyler,

Illa kirilacaksiniz yani oyle mi? En ufak bi esneklik payi yok bu kararinizda.

Hayir su isin en dramatik yani kirilabilitesi olan bir seyin fiyati ister 7 milyon dolar olsun, ister 2 lira olsun salise icinde gerceklesen bir kirilma olayindan sonra butun dunya yalan lan, ne yaparsan yap bos. Iste bu acimasizliktir beni yaralayan. Hayatimda kirilmak kadar uzucu bir sey duymadim, her seyin bir geri donusu var, cekirgenin ziplayisinin bile 3'e kadar yolu var yani. Kedi 8 kez olumcul hareketlerde bulunabiliyor.


Insanlar tasiniyorlar, koliler hazirlaniyor, o kolilerin uzerinde asla 'kirilabilir seyler' yazmiyor, 'kirilacak seyler' yaziyor. Nedir yani bu kesinlik, bu pesin pesin hukumde bulunma durumu iste ben bunu anlamiyorum. Kesinlikle kirilacaksiniz, kafaniza koydunuz oyle mi? Insanlari bu kadar korkutmak niye, nerden geliyor bu simariklik, sonucta parasi neyse verdik aldik seni, tum haklarin bana ait olmali bence, kirilacaksan da ben kirarim arkadas! Bir sinirlenme aninda artislik olsun diye atarim ayfonumu camdan, ben kirarim, ama sen ne hakla hem ustune milyar alip hem de en ufak bir yumusak dususte kiriliyorsun ki?


Koca koca insanlar kiriliyor, inciniyor, kalp kirilmasi diye bir sey var. Ki bilir misin bilmiyorum kalp dedigin oyle basit bir sey degil, adami direkt oldurur, sen ne anlarsin gerci kalp falan, vicdansiz seni. Ha ne diyorduk? Kalp, kalpler kiriliyor. 'Ozur dilerim' diyorsun, bakiyor karsindaki de duruma, biraz surunduruyor ya da direkt kabul ediyor. Ama bi geri donusu var yani anlatabiliyor muyum? Senin gibi basini alip gitmiyor. Ki sen bi esyasin nihayetinde. birileri gelip bana 'o kadar ustune gitme ya, o da bi can' diyemiyor mesela, bitki degilsin, hayvan degilsin, esyasin esya, ne bu kendini begenmislik yani.

Bence sen bir daha dusun; yerini catlamaya, boyasi cikmaya, kenarindan azicik kopmaya, ne bileyim 'oha hicbir sey olmamis lan'lara falan birak. Tamam mi suratsiz?

Hadi optum bay!

Eda



not: Bu mektup gecen gun hem duygusal anlamda bayilarak, hem de cok para bayilarak aldigim caaagnim tacimin elimde kalmasi uzerine, onun hatrina ve de terbiyesizligine istinaden yazilmistir.

2 yorum:

lunchweek

Skullcandy kulaklığım kırıldı benim. *ÇIT* diye gitti canım kulaklık :(

eda demir

bir dahaki mektubumun kulakliklara oldugunu mu hissettin aziz blog kardesim?

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO