17 Ocak 2010 Pazar

Sevgili Arakçılar...

Sevgili arakçılar,

Bir şeyi "çok açık biçimde" başkasından araklıyorsanız, en azından "bazıları fikir hırsızlığı yapıyor" gibi bir iddiada bulunmayın, olur mu? Biliyorum, eziksiniz. Biliyorum şu yaşa gelmenize rağmen kendinizi hiç geliştirememiş, hayatta hiçbir şeyi kendi kendine başaramamış, bir baltaya sap olamamışsınız.

Biliyorum ki küçük, basit, karaktersiz, beyinsiz insanlarsınız...

Bazılarınız arakladığının farkında değil. Bir yerlerde bir şeyler görüyorsunuz bir kısmınız, o minicik aklınızın bir köşesinde kalıyor. Uzun bir süre sonra bir anda hatırlayınca, biraz da aptal olduğunuz için "aha harika bi fikir geldi aklıma!!!11" diye atlıyorsunuz adeta bir lapin, adeta bir sazan gibi. Aranızdaki sevimli sazanları tenzih ederek konuşuyorum.

Bazılarınız var ki, işte onlardan, suratlarına tükürmeye bile tenezzül etmeyecek kadar çok nefret ediyorum. Bir insanın nefret sınırı en fazla ne olabilirse, ondan bir fazla nefret ediyorum sizden. Evet moronlar, siz "Yeaa, bunu benden araklıyorlar" diyenlerden, "Siz emek hırsızısınız, benden araklıyorsunuz" diyenlerden, "Beyler tamamen kendi upload'ımdır" diyenlerden bahsediyorum.

İnanın bana, gözümdeki değerinizi anlatacak kadar aşağılayıcı bir kelime, benim sözlüğümde yok. Olsaydı, muhtemelen size o şekilde hitap ettiğimde annelerinizi "Allahım ben ne biçim bir şey doğurdum, lanet olsun o güne!" diye ağlatacak kadar korkunç bir şey olurdu ama...

Söz veriyorum, uğraşıcam sizinle! Sizin gibi; tespit edebildiğim, iletişim kurabildiğim tüm karaktersizlerle uğraşıcam. Bir de çok büyük küfürler ediyorum, çok feci sövüyorum size haberiniz olsun.

Öptüm bay,

Çağrı

0 yorum:

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO