10 Mart 2010 Çarşamba

Sevgili Saçlarını Boyayan Kadınlar...

Sevgili saçlarını boyayan kadınlar,

Her zaman bakımlı olmanın çok zor olduğunu, sürekli bizden bunun beklenmesinin sıkıcı olduğunu biliyorum. Ama bazen arada saçlamıyorsunuz. Gözümden kaçmıyor değil.
Sevgili gönül dostlarım, kader arkadaşlarım...
Bazen görüyorum, saçlarınızı boyuyorsunuz, anlıyorum, değişikliktir bunalımdır iyi geliyor. Ancak madem ki risk alıyorsunuz böyle, en azından istikrarlı davranın, bir bakın canım saçlarınıza! Ben görmek zorunda değilim, oksit sarısı saç renginden siyah saç diplerinizi. Ha bir de saçlarınızı kırmızıya falan boyatıyorsunuz gençlik heyecanıyla, 2 günde akıyor, korkunç bir renk oluyor.
Yapmayın kızlar aaa!

Tam diyorum ki "tamam belki de artık boyatmak istemiyordur saçını, ondandır" diye, e bunun bir sürü yöntemi var canlarım. Ben mi anlatıcam hepsini? İsterseniz iyi bir kuaförüm var, hepinize ilgiyle hizmet verecektir.
Bitsin artık bu dip boyasının çıkma gerginliği!

Aşağıdaki bu hanımı rencide etmek için değil, bir kötü örnek olarak koyuyorum. İbret olsun (Hem belki tekrar tekrar anlarız, tost bir saç şekli değil, yiyecektir).


Öpüyorum sizleri hemcinslerim,

e.

4 yorum:

os

bir de böyle saçlarının diplerini siyaha geri kalanını sarıya boyatıyor yaa :(

Uyumsuz

Başkalarının giyim kuşam saç ve makyaj tarzlarını oturduğu yerden eleştirmek bence boş işler.

eda demir

cok uyumsuz bir insansiniz.

Adsız

bence gayet sevimlı olmuş bence hiçbişeyden anlamayan kıt kafalı bır ınsansınız
80 ler diye bır tarz vardır hanfendıde gayet dugme kupelerıyle bunu yansıtmış yanı retro..araştırın bıraz..ayrıca gayetde hoş bi bayan kesın sız bundan çirkınsınızdir..izinsız foto kullanmak we hakaretten dava açıldıgı taktırde yuksek meblalar ödemek zorunda kalabılırsınız!

öptüm bay!  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO